W dniach od 30 lipca do 6 sierpnia uczniowie naszej szkoły przebywali na obozie letnim w Darłówku. Naszą metą był Ośrodek Wypoczynkowy „Diuna”. Od pierwszego dnia czekały na dzieci wspaniałe atrakcje. Pogoda nam dopisywała. W Sarbsku, w największym fokarium oglądaliśmy pokazy uchatek kalifornijskich i fok szarych, dowiedzieliśmy się na czym polega szkolenie fok. Byliśmy w oceanarium prehistorycznym 3D i  w parku miniatur latarni morskich. W Czołpinie „zdobyliśmy” wydmy. Dla wielu był to nie lada wysiłek. W Jarosławcu w super „Aquaparku” pływaliśmy i zjeżdżaliśmy ze zjeżdżalni. Zwiedzaliśmy z przewodnikiem Darłowo: Zamek Książąt Pomorskich, Kościół Mariacki i ratusz. Pogoda nam dopisywała dlatego często  korzystaliśmy  z kąpieli morskich(wiele razy) i opalaliśmy się na plaży jedząc pyszne  lody, gofry i frytki. Graliśmy w różne gry i tworzyliśmy w piasku-Konkurs rzeźby. Każdy obozowicz musiał „przejść” chrzest morski. Nowy dzień rozpoczynaliśmy od gimnastyki. Ognisko, dyskoteki, wspólne tańce i śpiewy umilały nam czas. Opalone i pełne wrażeń dzieci wróciły do Gniezna. Szkoda, że tak szybko minęły wakacje.

Do zobaczenia za rok. Szukajcie  w szkole plakatów  z  nowymi informacjami.